CURS CUSTOMER CARE & EXPERIENCE – RELAȚII CU CLIENȚII
Durata cursului 8 ore ( 2 sesiuni)
Acte necesare înscrierii:
Copie BI/CI
Copie certificat de naștere
Preț: vă rugăm să ne contactați pentru o ofertă în funcție de numărul de cursanți
Competențe principale dobândite la finalul cursului:
Îmbunătățirea abilităților de comunicare
Creșterea motivației în rândul angajaților
Ascultarea activă
Întrebările deschise / închise
Customer care
Customer experience
Curba schimbării – Modelul Kubler-Ross
Comunicarea eficientă și comunicarea asertivă
Limbajul pozitiv (expresii, cuvinte și atitudini recomandate)
Empatia și managementul emoțiilor
Time Management, Prioritizarea și Setarea de obiective SMART
Gestiunea prin găsirea unui teren comun (Pivotul Ransberger)
Etapele procesului de relaționare cu clienții
Tipuri de clienti: caracteristici, cum îi recunoastem, cum ii abordam
Bunele practici in relaționarea cu ceilalți
Bazele gestionării clienților dificili
Măsurarea și analiza feedback-ul clienților
Îmbunătățirea abilităților tehnice
Cunoștințe despre produsele și serviciile companiei
Cei 3 C
Studii de caz (din domeniu)
Curs disponibil și online.
Monasi vă oferă:
Condiții flexibile de plată
Discount pentru organizații/ firme/ grupuri în funcție de numărul de persoane înscrise la curs
Voucherul Monasi
Program de curs flexibil
Traineri acreditați și calificați în domeniu
Materiale de curs gratuite, suporturi de curs, teste, eliberare diplome
Cursul poate fi făcut și în sesiuni 1 on 1 – trimiteți un email la info@monasi.ro pentru detalii
Atenție: Locuri limitate.
Noi grupe se deschid constant, așa că întreabă când încep alte grupe în funcție de programul ales, tipul de curs sau orașul tău.